Kurio

Referenssit
Pingviini-jäätelö – Nestle
Referenssit
”MM-MEEMIT” – ELISA
Referenssit
DON’T SNAP AND DRIVE – NESTE
Home
Harjoittelu: Projektikoordinaattori

Timanttinen tiimi etsii tulevaisuuden tekijää.

Uutiset
Kurio vetää taas Eurobestin Young Digital Academyn

Kurio on pyydetty suunnittelemaan ja johtamaan kolmipäiväinen Young Digital Academy Lontoossa 28.-30.11.2017.

Uutiset
Tutkimus: Cannes Lionsissa somekampanjoiden osuus jo 76 %

Menestyneimpiä ovat kampanjat, joissa osallistumisen motivaatio pohjaa toisten auttamiseen, selviää Kurion tutkimuksesta.

Referenssit
YouTube-tähti pysäyttää mopoilijat Nesteen liikenneturvakampanjassa – NESTE

Kurion Nesteelle tekemä liikenneturvallisuus-somekampanjointi on saavuttanut kolmannen osansa.

Referenssit
Elisa omisti Suomi-Snapin juhannuksena – ELISA

Elisa otti Kurion kanssa juhannuksen haltuun Snapchatissa – yli 50 000 käytti brändille suunniteltua linssiä.

Uutiset
Kurion ja Cannes Lionsin yhteistyö laajenee videotuotantoon

Kurio julkaisee jälleen ”World Class Lessons on Social Media” -raportin yhteistyössä Cannes Lionsin kanssa.

Uutiset
Kunniaa kotimaasta kertaa kaksi

Nesteelle tehty Don’t Snap And Drive -kampanja sai kunniamaininnan Grand One- ja MTL Communications Awards -kisoissa.

Home
Menestystarinoita ja kovia tuloksia maksetusta somesta

Viimeisen kuuden kuukauden aikana olemme pyörittäneet somessa yli 300 mainoskampanjaa Suomen isoimmille brändeille ja saaneet aikaan todella hyviä tuloksia.

Uutiset
Kurio tuplasi liikevaihtonsa – 1,5 miljoonaa rikki

”Vaikka kasvutavoitteet olivat korkealla, vuosi 2016 meni yli odotusten”, kertoo sosiaalisen median asiantuntijatoimisto Kurion toimitusjohtaja Tommi Opas.

  • Kurio Oy
  • Merimiehenkatu 29, 00150 Helsinki
  • © Kurio 2017