Eurobestin Digital Academy vedetään suomalaisten johdolla ensimmäistä kertaa

Kurio syventää yhteistyötään Cannes Lionsin kanssa ja ottaa ensimmäistä kertaa suomalaistoimistojen historiassa vetovastuun Eurobestin Young Creative Digital Academysta.

Eurobestin yhteydessä järjestettävä valmennusohjelma keskittyy digitaalisuuden eri näkökulmiin mainonnan ja markkinoinnin suunnittelussa. Kolmipäiväinen ohjelma on suunnattu nuorille suunnittelijoille, markkinoijille ja luovan alan ammattilaisille.

 
”Ensimmäistä kertaa pääsemme itse suunnittelemaan koko ohjelman ja valitsemaan sinne kiinnostavimmat puhujat. Cannes Lionsin verkostossa ovat kaikki digitaalisen markkinoinnin kovimmat tekijät niin toimisto- kuin asiakaspuolelta. Olemme todella innoissamme”, kommentoi Kurion toimitusjohtaja Tommi Opas.

 
Digital Academy tulee keskittymään kolmeen osa-alueeseen: digitaaliseen mediakenttään, digitaalisen suunnittelu- ja organisaatiokulttuurin rakentamiseen ja luovuutta ruokkivaan uuteen teknologiaan.

 
”Akatemiasta tulee todella kovatasoinen. Työstämme parhaillaan lopullista ohjelmaa ja odotettavissa on todella mielenkiintoisia puheenvuoroja. Enempää emme tässä vaiheessa voi kertoa”,  Opas jatkaa. ”Toivomme tietenkin näkevämme osallistujien joukossa myös nuoria suomalaisia lahjakkuuksia.”

 
>> Tutustu valmennusohjelmaan

 
Lisätietoja:
Tommi Opas
Toimitusjohtaja
Kurio // The Social Media Age(ncy)
+358 40 1833256
tommi [at] kurio.fi

Lisää aiheista: