Kolmevuotiaasta Kuriosta sanottua

Synttärijuhlistuksien lomassa pyysimme asiakkaitamme ja yhteistyökumppaneitamme mukaan muistelemaan ja fiilistelemään tehtyjä juttuja. Iso kiitos kaikille ja suunta ylöspäin!

“Olen usein todennut, ettei mitään sellaista, mikä aidosti ratkaisee asiakkaan ongelman, tarvitse koskaan markkinoida. Kurion palvelut ovat olleet juuri sellaisia. Ne ovat tarjonneet todella tarpeellista apua sosiaalisen median haltuunotossa. Juuri kun luulet ymmärtäväsi jotain sen toiminnasta, muuttuvat algoritmit, pelisäännöt ja kuluttajien tapa käyttää somea ja perässä pysyminen on haastavaa. Kurio ehtii paneutumaan tähän problematiikkaan täyspäiväisesti ja tarjoaa niin pikaista ensiapua kuin ennakoivaa huolenpitoa kaikkiin somen kiemuroihin. Ja saa sosiaalisen markkinoinnin vielä tuntumaan hauskalta!

Keep rocking!”  – Heli Vainio, Kauppakeskus Kamppi

 

“Tänä päivänä rauhassa ja maltilla saa valmistaa vaan viiniä sekä kasvattaa lapsia. Kurio vastaa tämän päivän vauhdin ja reagoivan markkinoinnin vaatimuksiin tinkimättä edistyksellisestä näkemyksestään. Kuriolla on keskeinen rooli ison konsernimme digitekemisen ketteryyden luomisessa.” – Jukka Peltoniemi, Neste Oil Retail

 

“Suuri kunniani oli tietysti olla mukana synnytyshetkissä ja pilotoimassa Jenkin kanssa Kurion sosiaalisen potentiaalin mallia. Ne ajatukset, joita silloin sparrailimme Ellin kanssa keväällä 2012 olivat erittäin merkityksellisiä oppimishetkiä brändin sosiaalisesta roolista aikana, jolloin ko. näkökulma brändiin ei vielä ainakaan Suomessa ollut valtavirtaa.

P.S. Ja Kauppalehtihän teki jopa jutun aiheesta, jossa sain poseerata Ellin kera 🙂 ” – Laura Forsman, Cloetta

 

“Osallistuin Kurion Social Media Master Class -koulutusohjelmaan. Vaikka ohjelma sinänsä käsitteli sosiaalista mediaa, vahvistui käsitykseni siitä, että sosiaalinen media on ”vain” yksi kanava muiden joukossa – hyvällä tavalla. Tarkoitan tällä sitä, että kaikki lähtee kuitenkin siitä, että asiakkaat haluavat hyvää palvelua ja heistä tulee erityisen tyytyväisiä, kun heidän odotukset ylitetään. Tällä hetkellä odotusten ylittämisessä sosiaalinen media on tullut korostetusti esille. Brändit jotka ovat osanneet ottaa SoMen osaksi toimintaansa luonnollisella tavalla, ilman että se on väkinäistä tai päälle liimattua, ovat vahvoilla. Asiakaskokemus on kaiken a ja o, ja tällä hetkellä eroja niissä tehdään korostetusti sosiaalisessa mediassa, kun muussa tekemisessä erot ovat kaventuneet.” – Jussi Mälkiä, Fortum

 

“Kurkistelimme kanssanne tulevaisuuteen. Loimme pari unelmaa, joita tavoitella. Ilo ja ihmetys etsiä ja löytää kanssanne oli mukavaa ja mutkatonta.” – Susanna Niinistö-Sivuranta, Laurea

 

“Onnea onnea onnea. Wau! Kiitos teille tuestanne, sillä avullanne saimme vahvemman tietämyksen mitä tehdä somessa ja some-kanavamme starttasivat hienosti.” Essi Eranka, Helsingin kaupungin liikuntavirasto

 

“Lämpimät onnittelut kolmevuotiaalle Kuriolle ! En ole  koskaan kuullut, mistä yrityksenne nimi juontaa, mutta minulle Kuriosta tulee mieleen avoimuus, uteliaisuus ja tekemisen into. Into, joka tarttuu ja johtaa hienoihin tuloksiin.  Kuluttajakäyttäytymisen digitaalisuus hanketta on ollut ilo viedä Kurion kanssa eteenpäin ja hankkeen myötä suomalainen markkina on saanut lisää ymmärrystä digikuluttajasta. Kiitos Jari ja Elli yhteistyöstä kanssanne ja kun on hyvään alkuun päästy, niin pidetään vauhti yllä 🙂 ” – Kati Tawast, Laurea

Lisää aiheista: