Kurio kasvaa – liikevaihto yli kolminkertaistui

Aloitimme kuluneena vuonna 2015 työt yli kymmenen uuden asiakkaan kanssa – samalla kolminkertaistui liikevaihto.

”Viime vuosi oli meille erittäin hyvä ja iso harppaus monella tavalla”, summaa toimitusjohtajamme Tommi Opas. Kasvun takana ovat uudet, merkittävät asiakkuudet. Kuluneen vuoden aikana olemme aloittaneet työt mm. Nesteen, Microsoftin, Tiedon, Kelan, Ylen, Sanoman ja Oulun Yliopiston kanssa. Yhteistyöt pitävät sisällään strategisia hankkeita, sisältöjen ja kampanjoiden suunnittelua ja tuotantoa sekä arkista sosiaalisen median läsnäolon tukemista monin tavoin.

Olemme hioneet toimintamalliamme vastaamaan asiakkaiden vaatimustasoa toimistokumppanilta. Omistajiemme kokemus mainos- ja viestintätoimistoista on antanut hyvän näkökulman siihen, mitä halutaan tehdä eri tavalla. Avaimia ovat nopea kommunikaatio asiakkaisiin päin, kevyt sisäinen rakenne ja siitä syntyvä reaktionopeus. ”Sosiaalisen median toimiston täytyy olla samaan aikaan ketterä liikkeissään, mutta rautainen näkemyksessään”, Opas toteaa. ”Yrityksillä on täysi työ löytää oma tapansa hyödyntää sosiaalista mediaa. Kanavapaletti ei saa kasvaa hallitsemattomaksi, mutta toisaalta nopean ja joustavan sisällöntuotannon tarve kasvaa.”

”Asiakkaat tarvitsevat meiltä kirkasta näkemystä ja tuloksellista tekemistä. Ympäristö on voinut muuttua, mutta markkinoinnille ja viestinnälle asetetut tavoitteet eivät. Olemme ylpeitä kunnianhimoisista asiakkaistamme ja heidän kanssaan aikaansaaduista kovista tuloksista.”

Kurion liikevaihto vuonna 2015 oli 690.000 euroa ja liikevoitto 280.000 euroa. Yhtiö on velaton ja toimii tulorahoituksella.

Lisää aiheista: