Kurio kouluttaa Euroopan huippuja Eurobestissä

Kurio pitää kaksi puheenvuoroa Euroopan johtavassa mainosalan tapahtumassa Eurobestissä, joka järjestetään Antwerpenissä 1. – 3. joulukuuta 2015.

Kurion luennot käsittelevät somemarkkinoinnin menestystekijöitä, joita se tarkasteli Cannes Lionsin kanssa tekemässään tutkimuksessa. Kurio on ainut itsenäinen suomalainen toimisto puhumasssa Eurobestissä tänä vuonna. Toinen kotimainen puhuja tulee Mirumista.

Festivaalien avajaispäivänä Kurio luennoi otsikolla “World-Class Lessons on Social Media” käyden läpi somemarkkinoinnin menestysreseptejä Cannes Lions -tutkimuksestaan, joka kattaa yli 2 000 voittajakampanjaa neljän vuoden ajanjaksolta. Keskiviikkona Kurio valmentaa 25 valikoidun nuoren ammattilaisen ryhmää Eurobest Young Digital Academyssä.

”Kurion tekemä tutkimus tarjoaa arvokkaita havaintoja Young Digital Academyn nuorille huipuille”, toteaa festivaalia järjestävän Cannes Lions -organisaation osaamisesta ja koulutuksista vastaava Steve Latham.

”On hienoa jatkaa yhteistyötä Cannes Lionsin kanssa Eurobestin merkeissä”, kommentoi Kurion toimitusjohtaja Tommi Opas. ”Ja toki tuntuu hyvältä kokeilla hienojen kotimaisten startupien viitoittamaa polkua ulkomaille näin markkinointiviestinnän alallakin.”

Eurobest on Cannes Lions -organisaation järjestämä mainontaan ja luovuuteen keskittyvä festivaali, joka järjestetään tänä vuonna kahdeksatta kertaa. Kolmipäiväinen tapahtuma sisältää muun muassa puheenvuoroja, työpajoja ja mainoskilpailuja.

 

Kurion esiintymisten aikataulut:

Ti 1.12. 12:00 – 12:30 Eurobest Studio Stage
Ke 2.12. 9:45 – 10:30 Eurobest Young Digital Academy

 

Lisätietoa:

Tommi Opas, CEO & Partner
+358-401833256
tommi [at] kurio.fi

Lisää aiheista: