Kurio kouluttamaan Cannes Lionsin uuteen Social Media Creative Academyyn

Kurio on mukana ensimmäistä kertaa Cannes Lions -festivaaleilla järjestettävässä viisipäiväisessä Social Media Creative Academyssä.

Valmennusohjelma on suunnattu suunnittelijoille, brändien johtajille, markkinoijille ja luovan alan ammattilaisille.

Valmennusohjelman rehtorina toimii Dr. Wliliam J Ward, digitaalisen median professori New Yorkin Syracuse Universitystä. Ward kuuluu sosiaalisen median ohjelmistoja tarjoavan Hootsuiten neuvonantajiin ja on luennoinut muun muassa TEDx- ja SXSW-tapahtumissa. Kurio toimii ohjelman ainoana virallisena asiantuntijakumppanina. Dr William Ward on samassa yhteydessä nimitetty Kurion Advisory Boardin jäseneksi.

”Roolimme Cannesissa on tuoda pöytään konkreettisia työkaluja, onnistuneita keissejä ja tutkimusdataa niiden taakse. Samoja työkaluja käytämme jatkuvasti asiakkaidemme kanssa ja tiedämme niiden tehon. Tämä on upea mahdollisuus viedä tuoretta suomalaista markkinointiosaamista suoraan maailman kovimmille suunnittelijoille”, kommentoi Kurion toimitusjohtaja Tommi Opas.

”Sosiaalinen media on markkinoinnin ja brändinrakennustaivaan uusi tähti. Tarinoiden kertomiseen ja ihmisten yhdistämiseen brändien kanssa ei ole koskaan ollut näin monipuolisia keinoja. Cannes Lions haluaa tällä valmennusohjelmalla varmistaa, että luova ala uusiutuu riittävällä nopeudella”, kertoo Steve Latham, Head of Talent & Training, Cannes Lions.

Tutustu valmennusohjelmaan: http://www.canneslions.com/school/diplomas/social_media/

Lisätietoja:
Tommi Opas
Toimitusjohtaja
Kurio // The Social Media Age(ncy)
+358 40 1833256
tommi@kurio.fi

Lisää aiheista: