Nesteelle ja Kuriolle kultaa European Excellence Awardsissa

Berliinin Ritz-Carltonissa järjestetyssä gaalassa juhlittiin 8.12. viestinnän EM-kisojen voittajia.

Nesteen turvallisuusaiheinen kampanja Don’t Snap and Drive voitti kultaa Euroopan parhaita PR- ja viestintäalan töitä palkinneessa European Excellence Awardsissa Social Media -kategoriassa. Kilpailuun osallistui yli 1600 työtä.

”Tuntuu todella hyvältä. Vahva idea ja innovatiivinen toteutus nousussa olevassa sosiaalisen median kanavassa herätti selvästi tuomariston. Kovat tulokset puhuvat myös puolestaan”, iloitsee Nesteen Online Marketing Manager Jukka Peltoniemi.

”Kilpailu oli erittäin kovatasoinen. Eri kategorioissa oli ehdolla tämän vuoden kampanjoiden kovin kansainvälinen kärki, esimerkiksi Cannes Lionsissa lukuisia leijonia voittaneet The Swedish Number ja The Next Rembrant”, kertoo Kurion toimitusjohtaja Tommi Opas.

”Tämä on yksi kovimmista tunnustuksista suomalaiselle markkinoinnille tänä vuonna. Turvallisuus on meille Nesteellä tärkeä teema ja olemme ylpeitä, että sille saatiin näin iso näkyvyys”, Jukka Peltoniemi Nesteeltä summaa.

 

>> Katso kampanjan esittelyvideo

 

Lisätietoja:

Tommi Opas
Toimitusjohtaja
Kurio // The Social Media Age(ncy)
+358 40 1833256
tommi [at] kurio.fi

Lisää aiheista: