Snapchat-valmennus valmistaa loppuvuoteen

Snapchat on vihdoin rantautunut Suomeen – ryminällä. Opi kanavan perustoiminnallisuudet ja tee sen hyödyntämisen suunnitelmat uudessa valmennuksessamme!

Häviävistä viesteistään ja teinivetoisesta käyttäjäkunnastaan tunnettu Snapchat on paljon enemmän kuin ensisilmäykseltä kuvittelee. Se on eittämättä kiinnostavin uusi some-kanava vuosiin. Luova johtajamme Jari tiivistää Digitalist Networkin kirjoituksessaan Snapchatin kiehtovuuden kolmeen tekijään: 1) kyseessä on täysin uudenlainen kommunikaation muoto, 2) se ei edes yritä korvata “vanhoja” some-kanavia, vaan tulee niiden rinnalle, ja 3) se on media omine tuotantoineen, ei pelkästään sosiaalinen media.

Suomalaisista 15-20-vuotiaista jo vuoden taitteessa Snapchatia käytti liki kolmannes. Brändit alkavat kiinnostua kanavasta – se istuu mainiosti paitsi reaaliaikaiseen markkinointiviestintään myös työntekijälähettilyys-ohjelmiin. Nyt on paras aika sukeltaa Snapchattin ja miettiä sen hyödyntämistä omassa viestinnässä!

Kurion valmennuksessa opit kanavan perusteet käytännön kautta, kuulet parhaat case-esimerkit maailmalta ja kuorit parhaat päältä kokemuksistamme mm. kauppakeskus Kampin kanssa tekemästämme Suomen ensimmäisiin lukeutuvasta brändin laajamittaisesta Snapchat-haltuunotosta. Kerro tarkemmat toiveesi ja anna meidän räätälöidä teille sopiva valmennus!

P.S. Mikäli et vielä vakuuttunut, kuuntele Yle Puheen haastattelumme otsikolla “3 syytä miksi Snapchat kiinnostaa isoja mediataloja”.

[insert_ajaxcontact id=2233]

Lisää aiheista: