Social Brand Master Class 2016

Suomen korkeatasoisin valmennuskokonaisuus brändin johtamisesta sosiaalisen median muuttamassa toimintaympäristössä. Ilmoittaudu vuoden 2016 kursseille nyt!

Social Brand Master Class on koulutusohjelma sosiaalisen median aikakauden brändinrakennukseen. Kolmesta päivästä koostuva valmennusohjelma pitää valmennettavan nopeassa median muutoksessa mukana. Investointi tehdään osaamisen jatkuvaan päivitykseen, ei parissa kuukaudessa vanhenevaan tietoon.

Kenelle?

Erityisesti markkinointi-, viestintä- ja brändijohdolle.

Miksi?

Olemme tulleet lyhyessä ajassa tilanteeseen, jossa perinteiset brändijohtamisen työkalut eivät ohjaa oikeaan suuntaan. Brändijohtamisen vastuut, prosessi ja mediaympäristö muuttuvat niin kovalla vauhdilla, että on lähes mahdotonta päivittää jatkuvasti omaa ymmärrystään kokonaiskuvasta ja pystyä ohjaamaan oman brändin arvon kehitystä oikein. Valmennuksen tarjoamat uudet työkalut antavat johdolle varmuutta ja kykyä rakentaa brändiä, joka pysyy sidosryhmilleen relevanttina seuraavalle vuosikymmenelle.

Sisältö

Ohjelma jakautuu useamman kuukauden jaksolle, jonka aikana järjestetään kolme koulutuspäivää. Kurssi keskittyy mediaympäristön muutokseen brändinjohtamisen näkökulmasta pureutuen kanavien, ihmisten käyttötottumusten ja yritysten toimintaympäristön sen hetkiseen tilaan. Näitä peilataan Kurion jatkuvasti kehittyvien brändijohtamisen työkalujen avulla Kurion kouluttajien ohjaamana. Tuoreinta tietoa alan kehityksestä saadaan mm. Kurion, Laurean ja MTV:n kuluttajakäyttäymisen digitaalisuus -tutkimushankkeesta. Koulutusten välissä pysyt ajantasalla brändillesi tärkeimmistä digitaalisen toimintaympäristön muutoksista Social Brand Master Class -uutiskirjeen avulla.

Kouluttajina toimivat Kurion perustajat Elli Tuominen ja Jari Lähdevuori. He ovat kouluttaneet vuosien varrella kymmenien erilaisten organisaatioiden väkeä, aina some-tiimeistä johtoryhmiin. Heidän kiiteltyjä luentojaan on kuultu mm. Eurobestissä, Speakers Forumissa, Aalto-yliopistolla, Helsingin yliopistolla, Laureassa, Haaga-Heliassa, Markkinointi-Instituutissa, Mainostajien liitossa, Procomissa, DiViAssa, Digitalist Networkissa ja N2 Social Media Hubissa.

Kuriolla on laajaa kokemusta strategisesta sosiaalisen median konsultoinnista Suomen isoimmissa yrityksissä. Kurio on tehnyt strategiatyötä mm. Nesteelle, Tiedolle, Arlalle, RAY:lle, Cloettalle, MTV:lle, Lumenelle ja Helsingin yliopistolle.

Kurio kehittyy kommunikaation muutoksen mukana ajaakseen asiakkaidensa asiaa. Teemme jatkuvasti tutkimusta digitaalisen toimintaympäristön kehityksestä brändien näkökulmasta. Olemme aina brändin asialla, emmekä ole sidottuja tiettyihin toimintamalleihin tai teknologioihin.

Vuoden 2016 valmennusohjelmien aikataulut (@ Klaus K, Helsinki)

Social Brand Master Class Q2/2016 aka kevätjuhla

  • Day 1: ti 26.4. klo 9-16
  • Day 2: ti 17.5. klo 9-16
  • Day 3: to 9.6. klo 9-16

Kurssista sanottua:

“[Social Brand -viitekehys on] Paras ja kattavin näkemäni lähestyminen someen.”

“[Parhaiten jäi mieleen] hyvä fiilis ja hienosti valmistellut materiaalit. Social brand -malli on erittäin hyvä ja sitä voi hyvin soveltää käytännön työstä.”

”Koulutuspäivän sisältö vastasi loistavasti koulutuksen kuvausta. Keskustelu oli runsasta ja avartavaa.”

”Kokonaisuudessaan mielenkiintoinen. Hyvät vetäjät ja mielenkiintoiset aiheet. Herätteli hyvin ajatuksia. Myös mainio valikoima erilaisia osallistujayrityksiä, hyvä ryhmähenki muodostui heti. ”

”[Olin tyytyväinen] valmennukseen, keskusteluun, muihin koulutettaviin, jotka osaltaan varmistivat hyvän keskustelun, sopivaan ryhmän kokoon, paikkaan, järjestelyihin, tempoon. Oli myös tosi mielenkiintoista sparrata ihan oikeaa asiakkuutta esimerkki-harjoituksessa.”

“[Muista valmennuksista tämän erotti] vetäjien erinomainen ammattitaito, osaaminen ja intohimo asiaan!”

 

Tilaa esite ja tarjous

[insert_ajaxcontact id=592]

 

(Toim. huom. Lähetä-nappi toimii, vaikka ei näytä siltä klikatessa)

Lisää aiheista: