Tutkimus: some-markkinoinnin trendit 2016

Some-markkinoinnin trendit 2016 (Kurio)

Mitä uusi vuosi tuo someen? Miten sosiaalinen liiketoiminta voi? Mihin kuluttaja on matkalla? Missä kanavissa on isoin imu? 29 kotimaista asiantuntijaa kertovat tämän ja paljon muuta!

Neljättä kertaa julkaistava katsauksemme valottaa jälleen sosiaalisen median keskeisimmät kehityssuunnat. Tänä vuonna vanhojen tuttujen buzzwordien rinnalle nousee kokonaan uusia ulottuvuuksia, esimerkkeinä sosiaalinen kaupankäynti ja reaaliaikainen videoraportointi. Samaan aikaan kun edelläkävijät ottavat näitä haltuun, perässähiihtäjät harppovat entistä vankkumattomammin eteenpäin: some arkipäiväistyy ja leviää vauhdilla.

Kysyimme jälleen arvostamiltamme kotimaisilta asiantuntijoilta mitä some-markkinoinnista tulisi tietää tulevaa vuotta silmällä pitäen. Ennätysmäärä visionäärejä kertoi meille näkemyksensä – joukkoon mahtui somen parissa toimivia konkareita ja tulevaisuuden tähtiä mainostoimistoista, mediatoimistoista, viestintätoimistoista, some-toimistoista, sisältömarkkinointitoimistoista, yliopistomaailmasta ja asiakasyritysten puolelta. Laaja otanta tarjoaa paitsi kattavan kuvan koko kentästä myös osuvia havaintoja spesifeistä näkökulmista.

Lataa raportti ja ota sosiaalisuus haltuun heti vuoden alusta!







 

Lisää aiheista: