Kurio

Uutiset
Suomalaisväriä Cannes Lionsin puhujalistalle – Kurio pitää työpajan tekoälystä

Kurion työpaja Cannes Lions 2019 -festivaalilla pitää sisällään tekoälyn hyödyntämisen luovassa markkinoinnin suunnittelussa opettaen uudenlaisen, algoritmien aikaan sopivan luovan suunnittelun prosessin.

Uutiset
Kurion strategiajohtaja ainoana suomalaisena Cannes Lionsin sisarfestivaalin Dubai Lynxin tuomaristoon

Elli Tuominen toimii osana viiden hengen Brand Experience & Activation, Outdoor, Mobile & Digital -tuomaristoa, joka valitsee MENA-alueen parhaat luovat kampanjat.

Uutiset
Kurio toiseksi paras Suomen viestintätoimistoista tuoreessa mielikuvatutkimuksessa

Kurio on asiakkaiden mukaan Suomen toiseksi paras viestintätoimisto, kertoo Taloustutkimuksen tuore tutkimus.

Uutiset
Tutkimus: Somemarkkinoinnin trendit 2019

24 kotimaista alan huippuammattilaista kertoo mitä somesta tulee tietää vuonna 2019.

Uutiset
Kurion luova johtaja New York Festivals Advertising Awardsin tuomaristoon

Jari Lähdevuori toimii osana Grand Juryä, jonka tehtävänä on valita maailman parasta mainontaa palkitsevan kisan shortlist.

Uutiset
Ilmoittaudu kevään 2020 Social Brand Master Classille

Kurion supersuosittu Social Brand Master Class -valmennus järjestetään keväällä 2019 seitsemättä kertaa. Ilmoittaudu mukaan!

Uutiset
Kuriolle Euroopan parhaan B2B-kampanjan palkinto

Kurion suunnittelema ja toteuttama Finlandia by Forest Machines -kampanja voitti perjantaina 28.9. Berliinissä järjestetyssä Euroopan-laajuisessa Digital Communication Awards -gaalassa B2B Communication -kategorian.

Uutiset
Kauppalehti: Kurio on singahtanut kolmen viime vuoden aikana todella kovaan kasvuun

Kauppalehti kirjoitti Kuriosta päivän lehdessään (27.9.2018) muun muassa seuraavasti: ”Kurio on kasvanut viime vuosina alansa huippuyhtiöksi Suomessa, ja uskoo asiakkaita löytyvän myös ulkomailta.”.

Uutiset
Helsinki went bananas – Nokia 8110 4G -banaanipuhelimen lanseeraus villitsi kaupunkilaiset Kurion suunnittelemalla ja toteuttamalla aarteenetsinnällä

Kurion suunnittelema ja toteuttama banaanijahti villitsi eeppisyydellään tavoittaen yli 10 000 kaupunkilaista sekä yli miljoona ihmistä somessa.

Uutiset
Kuriolle kultaa Finnish Comms Awards -kilpailusta

Kurion suunnittelema Finlandia by Forest Machines -kampanja nappasi voiton Vuoden tapahtuma, lanseeraus tai repäisy -kategoriasta.

Home
Kurio tutkii taas Cannes Lionsin voittajat – analyysejä hyödynnetään itse festivaalin kehityksessä

World Class Lessons on Social Media Marketing -raportti julkaistaan tänä kesänä seitsemättä kertaa ja World Class Lessons on AI in Marketing toista kertaa.

Uutiset
Kurion Nesteelle ja Ponsselle suunnittelemalle kampanjalle kultaa ja kaksi kunniamainintaa kansainvälisessä SABRE Awards -viestintäkilpailussa

Finlandia by Forest Machines oli kolmella tunnustuksellaan päivän palkituin suomalaistyö.

Uutiset
Ketterällä sisältöstrategialla tulokset ja myynti ylös – Kurion ketterä sisältöstrategia

Olemme tänä vuonna tehneet enemmän sisältöstrategioita kuin koskaan.

Uutiset
Maailmanluokan oppeja tekoälyn hyödyntämisestä markkinoinnissa – LATAA RAPORTTI

Kurion tuore tutkimus valottaa, kuinka tekoälyn käyttöä voi hyödyntää luovassa markkinoinnissa. Sen hyödyntäminen on lähes kaksinkertaistunut parin viime vuoden aikana maailman menestyneimpien markkinointikampanjoiden taustalla.

Uutiset
KURIO TUPLASI LIIKEVAIHTONSA JA TULOKSENSA

Kurion liikevaihto kasvoi lähes 3 miljoonaan euroon vuonna 2017. Suurimpana syynä kasvuun ovat uudet asiakkuudet ja sosiaalisen median nouseminen strategisesti merkittävään asemaan. 

Uutiset
VOITTO B2B-MARKKINOINNIN OSCAR-GAALASTA!

Kurion Microsoftille suunnittelema ja tuottama työnantajamielikuvakonsepti ”Parasta työssäni” (”Meet Microsoft People”) on voittanut B2B-markkinoinin Oscar-palkinnon Best Short Film -kategoriassa. 

  • Kurio Oy
  • Merimiehenkatu 29, 00150 Helsinki
  • © Kurio 2017