Kurio

WHITE PAPER: MAAILMANLUOKAN LUENTOJA SOMEMARKKINOINNISTA

WHITE PAPER: MAAILMANLUOKAN LUENTOJA SOMEMARKKINOINNISTA

Olemme analysoineet yli 3 600 Cannes Lions -festivaalin voittajaa viimeisten kuuden vuoden aikana, jotta löytäisimme somemarkkinoinnin menestyksen taustalla olevan syyn. Raportissa korostuu vuosien 2012-2017 tulokset sekä trendit, joita olemme nähneet tämän vuoden voittajatöissä. Tavoitteenamme on auttaa markkinoijia kaikkialla tekemään työnsä paremmin tänä sosiaalisen median aikakautena: auttaa heitä rakentamaan sosiaalisia brändejä.

Osa kohokohdista sisältää:

  • 76% voittajista käyttää sosiaalista mediaa kampanjansa ydinosana, mikä on valtava kasvu vuodesta 2012, jolloin samainen luku oli 20%
  • 45% somevoittajista luottaa altruismiin yleisön osallistajana
  • 64% somevoittajista käyttävät sisäänrakennettuja tosielämän perusosia: jotain tosielämässä tehtyä tai rakennettua, jotta kampanja joko saadaan toteutettua tai siitä saadaan kampanjan lopputulos

 

Täytä lomake ja lataa raportti nyt!






Subscribe newsletter


Thank you for subscribing!

Kurio verkossa