Kurio

WHITE PAPER: MAAILMANLUOKAN OPPEJA SOMEMARKKINOINNISTA

WHITE PAPER: MAAILMANLUOKAN OPPEJA SOMEMARKKINOINNISTA

Olemme analysoineet yli 4 100 Cannes Lions -festivaalin voittajaa viimeisten kuuden vuoden aikana, jotta löytäisimme somemarkkinoinnin menestyksen taustalla olevan syyn. Raportissa korostuu vuosien 2012-2018 tulokset sekä trendit, joita olemme nähneet tämän vuoden voittajatöissä. Tavoitteenamme on auttaa markkinoijia kaikkialla tekemään työnsä paremmin tänä sosiaalisen median aikakautena: auttaa heitä rakentamaan sosiaalisia brändejä.

Otteita katsauksen havainnoista:

  • 83 % voittajista hyödyntää sosiaalista mediaa keskeisenä osana kampanjaansa. Valtava kasvu vuodesta 2012, jolloin samainen luku oli 20 %
  • 68 % somevoittajien kampanjoista sisältää tosielämän tekoja: jotain reaalimaailmassa tehtyä, rakennettua tai koettua.
  • 38 % somevoittajista osallistaa yleisönsä vetoamalla altruistisiin motivaatioihin

Täytä lomake ja lataa raportti nyt!







Jos haluat kuulla aiheesta tarkemmin, ota yhteyttä:

Tommi Opas

Toimitusjohtaja

tommi [at] kurio.fi

040 1833256

Jutellaan kasvotusten niin kerromme lisää!

Ota yhteyttä

Subscribe newsletter


Thank you for subscribing!


Jutellaan kasvotusten niin kerromme lisää!


Ota yhteyttä

Kurio verkossa