Kurio

WHITE PAPER: MAAILMANLUOKAN OPPEJA SOMEMARKKINOINNISTA

WHITE PAPER: MAAILMANLUOKAN OPPEJA SOMEMARKKINOINNISTA

Olemme analysoineet yli 4 100 Cannes Lions -festivaalin voittajaa viimeisten kuuden vuoden aikana, jotta löytäisimme somemarkkinoinnin menestyksen taustalla olevan syyn. Raportissa korostuu vuosien 2012-2018 tulokset sekä trendit, joita olemme nähneet tämän vuoden voittajatöissä. Tavoitteenamme on auttaa markkinoijia kaikkialla tekemään työnsä paremmin tänä sosiaalisen median aikakautena: auttaa heitä rakentamaan sosiaalisia brändejä.

Otteita katsauksen havainnoista:

  • 83 % voittajista hyödyntää sosiaalista mediaa keskeisenä osana kampanjaansa. Valtava kasvu vuodesta 2012, jolloin samainen luku oli 20 %
  • 68 % somevoittajien kampanjoista sisältää tosielämän tekoja: jotain reaalimaailmassa tehtyä, rakennettua tai koettua.
  • 38 % somevoittajista osallistaa yleisönsä vetoamalla altruistisiin motivaatioihin

Täytä lomake ja lataa raportti nyt!






Subscribe newsletter


Thank you for subscribing!

Kurio verkossa