
Luovat kampanjat ja sisällöt
Sosiaalinen media vaatii aina oman luovan suunnitelmansa ja konseptinsa.
Suunnittelemme ja tuotamme niin isoja mielikuvakampanjoita ja tuotelanseerauksia kuin mielipidejohtajuus- ja työntekijälähettilyysohjelmiakin.
* ”Social first”-kampanjat
* B2C-kampanjat
* B2B-kampanjat
* Tuotelanseeraukset
* Somevaikuttajakampanjat
* Kuluttaja-aktivointikampanjat
* Natiivikampanjat
* ”Always on”-sisällöt
* Mielipidejohtajuuden/asiantuntijabrändin rakentaminen
* Työntekijälähettilyysohjelmat

Strategiat ja konsultointi
Sosiaalisen median tehokas valjastaminen markkinointiin ja viestintään vaatii rautaista johtamista, kirkasta näkemystä, selkeitä tavoitteita ja konkreettisia mittareita.
Ota yhteyttä tommi@kurio.fi +358-40-1833256 niin esittelemme palkitut strategiamallimme!
* Sosiaalisen Brändin Strategia (Kurion Social Brand © -mallin mukaan)
* Sisältöstrategia
* Kanavastrategia
* Brändin sosiaalinen potentiaali (Kurion Sociability of Brand © -mallin mukaan)
* Sisällönjakelun strategia

Community Management ja Monitorointi
Suurin sosiaalisen median tuoma muutos on brändien mahdollisuus käydä jatkuvaa dialogia asiakkaidensa kanssa.
Meillä community managementin, sisältöjen suunnittelun ja jakelun hoitaa saumattomasti yksi, brändiin vihkiytynyt tiimi.
* Yhteisön aktivointi
* Asiakaspalvelun sometuki
* Q&A
* Reaktiivinen sisällöntuotanto ja suunnittelu
* Arkimonitorointi
* Ilta- ja viikonloppumonitorointi
* Hashtagien seuranta

Somemainonta
Suunnittelemme, tuotamme, ostamme ja optimoimme palkittua ja tuloksellista somemainontaa merkittävällä liikevaihdolla.
Sosiaalisen median mainonta on tällä hetkellä kustannustehokkain ja nopeimmin kasvava digitaalisen mainonnan muoto.
* Maksetut kampanjat
* ”Always on”-maksettu somemainonta (Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, Snapchat)
* Orgaanisen sisällön boostaus ja dark-postaukset
* Dynaaminen somemainonta
* Retargetointi
* Kohderyhmä-analyysi ja –paketointi
* Tulosraportointi.

Inbound-sisältömarkkinointi
Myyntiä ja markkinointia yhdistävä, inbound-sisältömarkkinointi edellyttää asiakkaiden ostopolun analyysiä ja tuntemista. Kirkas inbound-strategia tavoitteineen, siitä johdetut luovat sisältökonseptit ja niiden tuotanto muodostavat tuloksellisen inbound-kumppanuuden.
Ota yhteyttä tommi@kurio.fi +358-40-1833256 ja kysy asiakkaille tehdyistä tuloksista tarkemmin!
- Inbound-strategia
- Inbound-sisältöjen suunnittelu ja tuotanto
- Markkinoinnin automaatio
- Verkko- ja laskeutumissivut
* Sisältöstrategia
* Kanava- ja jakelustrategia
* Webinaarit
* Ladattavat sisällöt (white-paperit, e-kirjat, oppaat)
* Jatkuvat asiantuntijasisällöt
* Videot
* Podcastit.