Kurio

Luovat kampanjat ja sisällöt

Sosiaalinen media vaatii aina oman luovan suunnitelmansa ja konseptinsa.

Suunnittelemme ja tuotamme niin isoja mielikuvakampanjoita ja tuotelanseerauksia kuin mielipidejohtajuus- ja työntekijälähettilyysohjelmiakin.

* ”Social first”-kampanjat
* B2C-kampanjat
* B2B-kampanjat
* Tuotelanseeraukset
* Somevaikuttajakampanjat
* Kuluttaja-aktivointikampanjat
* Natiivikampanjat

* ”Always on”-sisällöt
* Mielipidejohtajuuden/asiantuntijabrändin rakentaminen
* Työntekijälähettilyysohjelmat

Strategiat ja konsultointi

Sosiaalisen median tehokas valjastaminen markkinointiin ja viestintään vaatii rautaista johtamista, kirkasta näkemystä, selkeitä tavoitteita ja konkreettisia mittareita.

Ota yhteyttä tommi@kurio.fi +358-40-1833256 niin esittelemme palkitut strategiamallimme!

* Sosiaalisen Brändin Strategia (Kurion Social Brand © -mallin mukaan)
* Sisältöstrategia
* Kanavastrategia
* Brändin sosiaalinen potentiaali (Kurion Sociability of Brand © -mallin mukaan)
* Sisällönjakelun strategia

Community Management ja Monitorointi

Suurin sosiaalisen median tuoma muutos on brändien mahdollisuus käydä jatkuvaa dialogia asiakkaidensa kanssa.

Meillä community managementin, sisältöjen suunnittelun ja jakelun hoitaa saumattomasti yksi, brändiin vihkiytynyt tiimi.

* Yhteisön aktivointi
* Asiakaspalvelun sometuki
* Q&A
* Reaktiivinen sisällöntuotanto ja suunnittelu

* Arkimonitorointi
* Ilta- ja viikonloppumonitorointi
* Hashtagien seuranta

Somemainonta

Suunnittelemme, tuotamme, ostamme ja optimoimme palkittua ja tuloksellista somemainontaa merkittävällä liikevaihdolla.

Sosiaalisen median mainonta on tällä hetkellä kustannustehokkain ja nopeimmin kasvava digitaalisen mainonnan muoto.

* Maksetut kampanjat
* ”Always on”-maksettu somemainonta (Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, Snapchat)
* Orgaanisen sisällön boostaus ja dark-postaukset
* Dynaaminen somemainonta
* Retargetointi
* Kohderyhmä-analyysi ja –paketointi
* Tulosraportointi.

Inbound-sisältömarkkinointi

Myyntiä ja markkinointia yhdistävä, inbound-sisältömarkkinointi edellyttää asiakkaiden ostopolun analyysiä ja tuntemista. Kirkas inbound-strategia tavoitteineen, siitä johdetut luovat sisältökonseptit ja niiden tuotanto muodostavat tuloksellisen inbound-kumppanuuden.

Ota yhteyttä tommi@kurio.fi +358-40-1833256 ja kysy asiakkaille tehdyistä tuloksista tarkemmin!

* Sisältöstrategia
* Kanava- ja jakelustrategia

* Webinaarit
* Ladattavat sisällöt (white-paperit, e-kirjat, oppaat)
* Jatkuvat asiantuntijasisällöt
* Videot
* Podcastit.

Kurio verkossa