Kurio

White papers by Kurio

Whitepaper - World-Class Lessons on Social Media Marketing - Cannes Lions 2019

MAAILMANLUOKAN OPPEJA SOMEMARKKINOINNISTA

Olemme analysoineet yli 4 500 Cannes Lions -festivaalin voittajaa viimeisen kahdeksan vuoden aikana, jotta löytäisimme somemarkkinoinnin menestyksen taustalla olevat syyt. Raportissa nostamme esiin sekä vuosien 2012-2019 pitkän aikavälin havainnot että tämän kesän voittajatöiden syväanalyysin. Tavoitteenamme on auttaa markkinoijia kaikkialla tekemään työnsä paremmin sosiaalisen median aikakautena — auttaa heitä rakentamaan sosiaalisia brändejä. Otteita havainnoista:

  • 89 % voittajista hyödyntää sosiaalista mediaa keskeisenä osana kampanjaansa. 
  • 89 % somevoittajista höydyntää tosielämän tekoja: jotain reaalimaailmassa tehtyä, rakennettua tai koettua.
  • 81 % somevoittajista käyttää oikeita ihmisiä kasvoina.






Whitepaper - World-Class Lessons on AI in Marketing - Cannes Lions 2019

Maailmanluokan oppeja tekoälyn hyödyntämisestä markkinoinnissa

< TULOSSA PIAN LADATTAVAKSI >

< STAY TUNED >

< THX >






Kurio verkossa