Palvelut // Strategiatyö

Me teemme vain sellaisia digistrategioita, joista kaikki tykkäävät.

Kun on riittävän monta kertaa nähnyt, miten paljon hyötyä, tehoa ja vapautunutta energiaa saadaan, kun strategia suunnitellaan hyvin, se on automaattinen lähtökohta tekemiselle. Silloin kaikki pelaavavat yhteen maaliin ja toimenpiteiden arviointi on helppoa. Strategiasta on aidosti iloa kaikille. Kurion strateginen ajattelun perustana on kolme tekijää:

1. Yrityksen liiketoiminnalliset tavoitteet
2. Kohderyhmän verkkokäytön ymmärrys
3. Brändin sosiaalisen potentiaalin tunnistaminen

Nämä tekijät muodostavat Kurio-mallin rungon. Se  on pohjana jokaisessa tekemässämme strategiassa ja ehdotuksessa. Haasta meidät, tulemme kertomaan, miltä yrityksesi digimarkkinointistrategia näyttää Kurio-mallin läpi tarkasteltuna.

Lisää aiheista: