MÖKKILOKIT – KESKO

Client: Neste K-Asemat

Brief

Tehdä kesälle 2017 somekampanja, joka tukee myyntiä ja ulottuu verkosta asemille asti.

Insight

Kaikki tietävät ne ystävät tai sukulaiset, jotka aina “vahingossa” tulevat mökkivierailulle tyhjin käsin.

Idea

Tänä kesänä suomalaisille esitellään uusi lintulaji – mökkilokki. Sellainen ei tarvitse olla, jos ajaa Neste K-Aseman kautta.

Toteutus

Luontodokumentti-henkeen suunniteltu ja toteutettu kampanja lanseerattiin kolmella lajiesittelyvideolla ja tarina syventyy pitkin kesää aktivoivilla sisällöillä.

Tulokset

Somesta lähtenyt kampanja laajennettiin ulkomainontaan, printtiin ja asemille. Videoille somessa yli 1,5 miljoonaa näyttökertaa ja yli 50 000 katsoi videon KOKONAAN, meemikuvat saivat yli 100 jakoa.
Yhden videonäytön hinta 0,009€
50 000 katsoi videon KOKONAAN

Subscribe newsletter


Thank you for subscribing!