MÖKKILOKIT – KESKO
Client: Neste K-Asemat
Brief
Tehdä kesälle 2017 somekampanja, joka tukee myyntiä ja ulottuu verkosta asemille asti.
Insight
Kaikki tietävät ne ystävät tai sukulaiset, jotka aina “vahingossa” tulevat mökkivierailulle tyhjin käsin.
Idea
Tänä kesänä suomalaisille esitellään uusi lintulaji – mökkilokki. Sellainen ei tarvitse olla, jos ajaa Neste K-Aseman kautta.
Toteutus
Luontodokumentti-henkeen suunniteltu ja toteutettu kampanja lanseerattiin kolmella lajiesittelyvideolla ja tarina syventyy pitkin kesää aktivoivilla sisällöillä.
Tulokset
Somesta lähtenyt kampanja laajennettiin ulkomainontaan, printtiin ja asemille. Videoille somessa yli 1,5 miljoonaa näyttökertaa ja yli 50 000 katsoi videon KOKONAAN, meemikuvat saivat yli 100 jakoa.
Yhden videonäytön hinta 0,009€
50 000 katsoi videon KOKONAAN