Referenssit
Pingviini-jäätelö – Nestle
Pingviini-jäätelö – Nestle
Client: PINGVIININ MATKA SOMEBRÄNDIKSI
Brief
Somesta varteenotettava media päivittäistavarakaupan brändille, oivaltavasti läsnä kuluttajien arjessa.
Insight
Somekonventioista ammentavat jatkuvat konseptit, tehokas maksettu some tukena = loistavat tulokset.
Idea
Innovatiivisinta somesisältöä jäätelömarkkinassa: Pinkku Photobombaa ja Jokapäiväiset Litraset.
Toteutus
"Always on" -konseptit, jotka reagoivat ajankohtaisiin tapahtumiin jopa päivän sisällä ja ammentavat kuluttajien omista sisällöistä.
Tulokset
Orgaanisen tavoittavuus kasvanut reilussa vuodessa 143% 1,8 miljoonaan, engagement kasvanut 153%, lähes 100 000:een.
Orgaaninen tavoittavuus 1,8 miljoonaa
Engagement 92 000