Kurio toiseksi paras Suomen viestintätoimistoista tuoreessa mielikuvatutkimuksessa
Kurio on asiakkaiden mukaan Suomen toiseksi paras viestintätoimisto, kertoo Taloustutkimuksen tuore tutkimus. Kurion vahvuuksiksi koetaan erityisesti näkemyksellisyys, luovuus ja ajantasainen osaaminen, joissa Kurio on alan ykkönen. Kurion parhaiksi osaamisalueiksi nimettiin tasapistein sosiaalinen media ja sisältömarkkinointi, jotka molemmat yhdistettiin toimistoon vahvemmin kuin yhteenkään kilpailijaansa. Myös kansainvälinen osaaminen oli alan kärkeä.
Mielikuvien lisäksi vastaajilta kysyttiin myös arviota toimistopalveluiden käytöstä lähitulevaisuudessa. Vastaajat arvioivat eniten kasvavaksi tarpeekseen sisällön jakelun verkossa sekä somen sisällöntuotannon ja hallinnan.
“Tulokset olivat erittäin iloinen uutinen. Teemme viestintää aika perinteisestä poikkeavalla tavalla ja ilmeisesti sitä arvostetaan todella korkealle”, kuvaa Kurion toimitusjohtaja Tommi Opas. “Meidät tunnetaan erityisesti luovasta ja tuloksellisesta sisältö- ja somemarkkinoinnista. Ne ovat tutkimuksen mukaan myös juuri ne kaksi tärkeintä viestintätoimiston osaamisaluetta seuraavan kahden vuoden aikana, joten uskon, että tulemme vahvistamaan asemaamme tässä kentässä entisestään. Viestinnällä on huikeat mahdollisuudet valjastaa some luomaan ilmiöitä ja tuloksia – sillä matkalla olemme ylpeinä olleet jo vuosia monen asiakkaamme kanssa”, Opas toteaa.
Taloustutkimuksen teettämään viestintäalan imagotutkimukseen osallistui 667 vastaajaa. Vastaajat arvioivat suomalaisia viestintätoimistoja oman kokemuksensa ja mielikuviensa perusteella. Tutkimuksen tavoitteena on selvittää muun muassa viestintäalan yritysten tunnettuutta, osaamisprofiilia, yrityskuvatekijöitä ja alan kehitysnäkymiä lähitulevaisuudessa.
Lisätietoja:
Tommi Opas
Toimitusjohtaja
+358 40 1833256
tommi [at] kurio.fi