Kurio

Kurion tutkimuksia

RAPORTTI: Maailmanluokan oppeja somemarkkinoinnista

Olemme analysoineet liki 5 000 Cannes Lions -festivaalin voittajaa viimeisen yhdeksän vuoden aikana, jotta löytäisimme somemarkkinoinnin menestysreseptin. Raportissa nostamme esiin sekä vuosien 2012-2021 pitkän aikavälin havainnot että tämän kesän voittajatöiden syväanalyysin. Tavoitteenamme on auttaa markkinoijia kaikkialla tekemään työnsä paremmin sosiaalisen median aikakautena — auttaa heitä rakentamaan sosiaalisia brändejä. Otteita havainnoista:

  • 86 % voittajista hyödyntää sosiaalista mediaa keskeisenä osana kampanjaansa
  • 92 % somevoittajista höydyntää tekoja: jotain koettavaksi tehtyä, rakennettua, koottua
  • 55 % somevoittajista hyödyntää osallistamisen taustalla altruistisia motivaatiotekijöitä






RAPORTTI: Maailmanluokan oppeja tekoälyn hyödyntämisestä markkinoinnissa

Viimeisten neljän vuoden ajan olemme analysoineet Cannes Lionsin voittaneita kampanjoita tekoälyn näkökulmasta.

Tänä kesänä meillä oli kunnia jakaa löydöksiämme omassa puheenvuorossamme Cannes Lionsissa. Eikä se todellakaan ollut ainut tekoälyyn keskittynyt esitys Palais des Festivalsissa. Kaikkiaan ohjelmassa oli 28 aihetta käsitellyttä puheenvuoroa, joista 11 sisälsi AI-termin jo otsikossaan.

Tämä raportti summaa löydöksemme ja tarjoaa laajan kattauksen maailmanluokan case-esimerkkejä.






Arvostelut

 

Trustmary Reviews

Kurio verkossa