Timanttinen tiimi hakee tulevaisuuden tähtiä – laita viestiä jo tänään jos tunnistat itsesi.
Suomen energiaviisain koulu -kampanja palkittiin neljänneksi parhaana työnä Global SABRE Awardsissa.
Raportti kuvaa neljä sukupolven keskeistä ominaispiirrettä: 1) Aikainen aikuistuminen, 2) Maailmanrakentajat, 3) Emotionaaliset taidot,
4) Vaikuttajan ääni
SAMY Alliancen oma C.A.O.S. (Community, Advocacy & Outreach Score) -viitekehys antaa brändeille vihdoin työkalun community managementin onnistumisen objektiiviseen tarkasteluun.
Elli Tuominen on aiemmin ollut tuomaroimassa Cannes Lionsin sisartapahtumissa Dubai Lynxissä, Eurobestissä ja Eurobest Young Creatives’issa. Kotimaassa hän ollut tuomarina muun muassa Effiessä, Grand Onessa ja Vuoden Huipuissa.
Someen erikoistunut luova toimisto Kurio tulee johtamaan SAMY Alliancen Pohjoismaiden laajentumista.
Maailman johtavaan itsenäisten toimistojen verkostoon thenetworkoneen kuuluvat 23 toimistoa kertovat kattavassa raportissa tärkeimmistä sosiaalisen median kehityssuunnista. Tuoreen tutkimuksen mukaan sosiaalisen median markkinointi kohtaa suuria muutoksia vuonna 2024. Generatiivinen tekoäly on taustavoimana monissa niistä. Tulemme näkemään käyttäjien AI:lla generoiman sisällön nousun (UAIGC), kauan odotetun personoitujen viestien läpimurron ja virtuaalisten vaikuttajien valtavirtaistumisen. Nämä ja muut keskeiset trendit […]
Two of Kurio’s campaigns were awarded at the European Excellence Awards in Berlin on 9th December. This marks the tenth EEA award for the agency since 2016.
Kurio putsasi pöydän ICCO Global Awards 2023 -tapahtumassa The Waldorfissa Lontoossa. Toimisto sai neljä palkintoa kuudesta ehdokkuudestaan.
Yhdeksän kymmenestä Cannes-voittajasta hyödyntää sosiaalista mediaa kampanjansa ytimessä, kertoo tuore ”World-Class Lessons on Social Media Marketing” -raportti. Kurion ja Cannes Lionsin vuosittaista katsausta on julkaistu vuodesta 2012 lähtien. ”Elämme aikaa, jossa sosiaalisen median markkinointi on valtavirtaa – alkaa olla vaikea löytää Cannes-voittajaa, joka ei sitä hyödyntäisi”, toteaa Kurion luova johtaja ja tutkimuksesta vastaava Jari Lähdevuori. […]
Vuoden 2023 Cannes Lions -voittajista 5 % hyödynsi generatiivista tekoälyä. Yleisin tapa käyttää gen-AI:ta oli kuvien luominen – sitä hyödynsi 3 % voittajista. Kun puhutaan spesifeistä kuvanluontityökaluista, eniten käytetty oli Stable Diffusion. Seuraavina tulivat DALL-E 2 ja Midjourney. ”Vaikka et olisi aikaisemmin kuullut generatiivisesta tekoälystä, marraskuun 2022 jälkeen oli mahdotonta olla törmäämättä siihen. Vaikka gen-AI-alustat, […]
Kurio tarttui korona-aikana esiin tulleisiin haasteisiin ja uudisti strategiansa. Vuodesta 2021 alkanut työ näkyy positiivisesti hyvänä työntekijäkokemuksena, kertoo tuore työtyytyväisyyskysely. Kurion strategisessa kehityksessä ovat auttaneet useat yritysvalmentajat. Koko henkilöstön käytössä on ollut Yrityskoulutus ja esimiestyön valmennuksessa on tukenut muun muassa Hintsa Performance, joka tunnetaan huippujohtajien valmentajana. ”Kuriolla on panostettu laajasti tiimi- ja esimiestyön kehitykseen. Valmentajalle […]
Kurion asiakkailleen suunnittelemat ja toteuttamat työt pokkasivat kuusi finaalisijaa Euroopan parasta viestintää juhlistavassa European Excellence Awards -kisassa. Neljä shorteista meni Wärtsilä Energylle ja kaksi Fazer Makeisille. Wärtsilä Energyn kampanja Europe’s Energy Future tarttui maaliskuussa ajankohtaiseen aiheeseen: energiakriisiin. Briiffistä ulostuloon neljässä viikossa kääräisty kampanja tähtäsi mielipidejohtajuuden vahvistamiseen tarjoamalla vastauksia kaikkia mietityttäneisiin kysymyksiin. Ja Wärtsilä Energyn vastauksethan […]
Timanttinen tiimi hakee tulevaisuuden tähtiä – laita viestiä jo tänään jos tunnistat itsesi.
Yli 50 markkinalla toimivassa yrityksessämme pääset suorinta tietä sosiaalisen median markkinoinnin ja viestinnän kovimpaan kärkeen – työskentelemään kotimaisten ja globaalien huippubrändien parissa.
Kurion supersuosittu Social Brand Master Class -valmennus järjestetään kesällä 2024 neljättätoista kertaa. Ilmoittaudu mukaan!
Kurion ja SAMY Alliancen uusi raportti valottaa miksi vaikuttajamarkkinointi on rikki – ja miten se korjataan.
Kurio rikkoi shortlist-ennätyksensä nyt jo kolmasti kuluneen vuoden aikana. Toimisto sai seitsemän finalisitipaikkaa European Excellence Awards -kilpailusta ja kuusi ICCO Global Awards -kilpailusta. Lisäksi Kurio on listattu Vuoden Toimisto -kategorioissa molemmissa.
Ennätykselliset kolme Kurion kampanjaa on palkittu kullalla Berliinissä järjestetyssä Digital Communication Awards -tapahtumassa, joka tunnustaa parhaat digitaaliset kampanjat Euroopassa.