Kuriosta ICCO Global Awardsin palkituin toimisto
Kurio putsasi pöydän ICCO Global Awards 2023 -tapahtumassa The Waldorfissa Lontoossa. Toimisto sai neljä palkintoa kuudesta ehdokkuudestaan. Kolme pokaalia meni Helenin virtuaalivaikuttajakampanjalle ja yksi Wärtsilä Energyn #Leapfrogging4Africa-kampanjalle.
Kurion työt palkittiin seuraavissa kategorioissa:
- Best Digital and New Media (Helen)
- Best Influencer Marketing (Helen)
- Best Use of AI (Helen)
- Best B2B (Wärtsilä Energy)
”Nöyrin mielin ja suunnattoman ilahtuneina otamme vastaan nämä tunnustukset. Etenkin, kun ne tulivat kategorioista, jotka ovat meille tärkeitä ja joissa on vielä niin paljon tehtävää – entistäkin paremmin. Suuret kiitokset asiakkaillemme, kumppaneillemme ja Kurion tiimille, jotka ovat tehneet näistä kampanjoista palkintojenkin arvioisia menestyksiä”, kommentoi Jari Lähdevuori, Kurion luova johtaja.
Viiden vuoden ajan peräkkäin Kurio on palkittu ICCO Global Awards -palkinnoilla. Aikaisempina vuosina toimisto on voittanut kahdesti ”Best B2B” -palkinnon, sekä kerran ”Best Influencer Marketing” ja ”Event, Launch or Stunt Award” -palkinnot.
ICCO Global Awards 2023 -kisaan osallistui töitä yli 20 maasta ja kuudelta mantereelta. Voittajat palkittiin 22 kategoriassa. Arvostettu tuomaristo, jonka jäsenet tulivat 21 eri maasta, arvioi kampanjoita niiden strategian ja tutkimuksen, innovaation, toteutuksen ja liiketoimintavaikutuksen perusteella.
International Communications Consultancy Organisation (ICCO) on viestintätoimistojen ääni ympäri maailmaa. ICCO:n jäsenistö käsittää 41 yhdistystä, jotka edustavat 81 maata ympäri maailmaa: Afrikasta, Aasiasta, Amerikoista, Australasiasta, Euroopasta ja Lähi-idästä. Yhdessä nämä yhdistykset edustavat yli 3 000 PR-toimistoa.