Kurion supersuosittu Social Brand Master Class -valmennus järjestetään syksyllä 2020 kymmenettä kertaa. Ilmoittaudu mukaan!
Kurio ja Fazer Makeiset pokkasivat kaksi pystiä ASMR-ilmiöstä ammentaneella kampanjalla.
Global Creative Index -tutkimuksen mukaan Kurio on kokoonsa suhteutettuna EMEA-alueen luovin ja maailman kolmanneksi luovin viestintätoimisto.
Kurion Microsoftille suunnittelema #surfacethewomen-kampanja palkittiin Berliinissä parhaana Social Media Platform -sarjassa.
Kurion työpaja Cannes Lions 2019 -festivaalilla pitää sisällään tekoälyn hyödyntämisen luovassa markkinoinnin suunnittelussa opettaen uudenlaisen, algoritmien aikaan sopivan luovan suunnittelun prosessin.
Elli Tuominen toimii osana viiden hengen Brand Experience & Activation, Outdoor, Mobile & Digital -tuomaristoa, joka valitsee MENA-alueen parhaat luovat kampanjat.
Kurio on asiakkaiden mukaan Suomen toiseksi paras viestintätoimisto, kertoo Taloustutkimuksen tuore tutkimus.
24 kotimaista alan huippuammattilaista kertoo mitä somesta tulee tietää vuonna 2019.
Jari Lähdevuori toimii osana Grand Juryä, jonka tehtävänä on valita maailman parasta mainontaa palkitsevan kisan shortlist.
Kurion tutkimus Cannesin 2018 voittajista valottaa, kuinka tekoälyn käyttöä voi hyödyntää luovassa markkinoinnissa. Raportti sisältää 41 voittaja-casen esittelyn.