Uutiset
RAPORTTI: TikTok dominoi Cannes Lionsissa – somekampanjat ovat valtavirtaa palkintopallilla

Cannes Lions 2022 -kisan voittajista jopa 87 % hyödynsi sosiaalista mediaa keskeisenä osana kampanjaansa, selviää Kurion ja Cannes Lionsin raportista ”World-Class Lessons on Social Media Marketing”. Yksittäisen somekanavan ympärille rakennetuissa kampanjoissa korostui TikTok. Kaikista somevoittajista 6 % oli natiivisti TikTokiin tehtyjä. Kymmenen vuotta jatkuneessa tutkimushankkeessa on analysoitu yli 5 000 voittajaa. ”Vuodesta 2012 alkanut analyysimme osoittaa […]

Uutiset
RAPORTTI: Joka kymmenes Cannes Lionsin voittaja hyödynsi metaverseä

11 % Cannes Lions 2022 -kisan voittajatöistä liittyi metaverseen, selviää Kurion ja Cannes Lionsin raportista ”World-Class Lessons on Metaverse in Marketing”. Kymmenen vuotta sitten alkaneen tutkimushankkeen tuorein julkaisu on ensimmäinen metaverseä tarkastellut katsaus. Analyysiä varten käytiin läpi kaikkien 31 kategorian voittajat, joita oli yhteensä 421. ”Metaverse tuli ryminällä maailmanluokan markkinointiin. Yksi kymmenestä voittajasta on yllättävän […]

Uutiset
REKRY: PROJEKTIKOORDINAATTORI

Timanttinen tiimi hakee tulevaisuuden tähtiä – laita viestiä jo tänään jos tunnistat itsesi.

Uutiset
RAPORTTI: Somemarkkinoinnin trendit 2022

Globaali katsauksemme sosiaaliseen mediaan ja vaikuttajamarkkinointiin nyt julki! Maailman johtavan itsenäisten toimistojen ketjun thenetworkonen kanssa koostettu raportti on entistäkin tuhdimpi paketti: 133 sivua kovaa asiaa, 25 huippuasiantuntijan haastatteluilla höystettynä. Kaikki vastaajat hyödyntävät sosiaalista mediaa asiakastyössään markkinoinnin, viestinnän ja lopulta liiketoiminnan kehittämisessä. He eivät työskentele minkään somealustan palveluksessa eli katsovat toimintaympäristöä objektiivisesta näkökulmasta. Vastaajat ovat hyvin […]

Uutiset
Kurion kasvu alan nopeinta ja kannattavinta – myös johtohenkilöstö vahvistuu

Timanttinen tiimi hakee tulevaisuuden tähtiä – laita viestiä jo tänään jos tunnistat itsesi.

Uutiset
RAPORTTI: Yhdeksän kymmenestä Cannes Lions -voittajasta luottaa someen

Timanttinen tiimi hakee tulevaisuuden tähtiä – laita viestiä jo tänään jos tunnistat itsesi.

Uutiset
Kuriolle kaksi palkintoa arvostetusta D&AD Awardsista

Kurio palkittiin kahdella Wood Pencil -palkinnolla D&AD Awardsissa. Molemmat palkinnot tulivat Money Makes Money -kampanjalle, joka tehtiin Communities For Development -järjestölle. Työ oli kahdella shortilla, joissa molemmissa se palkittiin: Radio & Audio (Tactical) ja Impact (Advertising, Non-Profits). Money Makes Money -kampanja keräsi varoja Ugandan Bulambulissa toimivalle Communities For Development -hyväntekeväisyysjärjestölle. Taustalla oli kaikkien tuntema, ajankuvaan […]

Home
Vuoden viestintätoimisto kasvaa vauhdilla – Kurio nousi yli 4 M€ liikevaihdolla keskisuurten toimistojen joukkoon

Vuosi 2020 oli someen erikoistuneen luovan toimiston Kurion historian paras kaikilla mittareilla. Liikevaihto kasvoi 30 % yli 4 miljoonaan euroon ja kannattavuus säilyi erittäin hyvällä tasolla. Lisäksi Kurio nimettiin vuoden viestintätoimistoksi Finnish Comms Awardissa ja pokkasi toistakymmentä palkintoa ympäri maailman. ”Some nähdään nykyään keskeisenä osana markkinointia ja meidät sen strategisina osaajina. Olemme aloittaneet viime vuonna […]

Uutiset
Kuriosta vuoden viestintätoimisto

 

Uutiset
Kurio maailman parhaiden itsenäisten toimistojen listalle

 

Uutiset
RAPORTTI: Somemarkkinoinnin trendit 2021

 

Uutiset
Elli Tuominen Eurobestin tuomaristoon

 

Uutiset
Digital Communication Awards 2020

 

Uutiset
K-RAUTA REPÄISEE UUDELLA TAPETTILANSEERAUKSELLA – RAKENSI ELÄMYKSELLISEN PAKOHUONEPELIN OSANA KAMPANJAA

 

Uutiset
Ilmoittaudu syksyn 2020 Social Brand Master Classille

Kurion supersuosittu Social Brand Master Class -valmennus järjestetään syksyllä 2020 kymmenettä kertaa. Ilmoittaudu mukaan!

  • Kurio Oy
  • Merimiehenkatu 29, 00150 Helsinki
  • © Kurio 2017