Kuriolle tuplakultaa European Excellence Awards -kisasta
Kurion kaksi kampanjaa palkittiin European Excellence Awards -tapahtumassa Berliinissä 9. joulukuuta. Tämä oli kymmenes EEA-palkinto toimistolle vuodesta 2016 lähtien. Kurio oli myös finalistina Agency of the Year -kategoriassa.
#Leapfrogging4Africa-kampanja Wärtsilä Energylle voitti B2B Communications -kategorian. COP27 järjestettiin Egyptissä, ja Wärtsilä Energy hyödynsi tilaisuutta asemoidakseen itsensä johtajaksi energiajärjestelmäratkaisuissa sekä Afrikassa että globaalisti. Yhdistimme viestimme termiin, joka liittyi COP27:ään ja energiasiirtymään: leapfrogging. Koska termiä ei ollut olemassa afrikkalaisissa kielissä, yhteistyössä paikallisten kielten osaajien kanssa keksimme uuden sanan kymmenelle kielelle synnyttääksemme movementin. Katso case study.
Helenin kampanja This Influencer Does Not Exist voitti Influencer Communications -kategorian. Näyttääkseen sitoutumisensa kestävään energiantuotantoon ja vihreään siirtymään, Helen painotti strategisesti energiakasvatusta. Niinpä he julkaisivat lastenkirjan. Kysymys, joka Kuriolle briiffissä esitettiin: kuinka saada se leviämään? Muutimme 2D-kuvitushahmon 3D-avatariksi ja annoimme 7-vuotiaan päähenkilön kertoa tarinansa itse. Katso case study