KURIO TUPLASI LIIKEVAIHTONSA JA TULOKSENSA
Kurion liikevaihto kasvoi lähes 3 miljoonaan euroon vuonna 2017. Suurimpana syynä kasvuun ovat uudet asiakkuudet ja sosiaalisen median nouseminen strategisesti merkittävään asemaan.
”Monella mittarilla voisi todeta, että vuosi 2017 vei tekemisemme seuraavalle tasolle”, Kurion toimitusjohtaja Tommi Opas toteaa. ”Sosiaalinen media on noussut keskiöön yritysten markkinoinnissa yksinkertaisesti siitä syystä, että se on niin tuloksellista. Asiakkaidemme tekemät ROMI-mallinnuksetkin kertovat, että sosiaalinen media on panos-tuotos-suhteeltaan ylivoimainen muihin medioihin verrattuna.”
”Teemme luovaa markkinointia ja viestintää, mutta erittäin tiukasti asiakkaidemme liiketoiminnan tavoitteisiin sidottuna. Asiakkaamme arvostavat meissä yhdistyvää strategista näkemystä, luovan suunnittelun tasoa, tuloksia ja mikrokohdennettua jakelua sosiaalisen median kanavissa”, Opas summaa. ”Yksi konkreettinen osoitus tästä oli paikka Vuoden Toimisto -kisan finalistina sekä kunniamaininta vuoden luovimpana ja ideointikykyisimpänä toimistona. Yhtä selvänä osoituksena ovat uudet asiakkuutemme, joista esimerkkeinä Nokia-puhelimet, YIT ja Fazer.”
”Otamme uusia asiakkuuksia myös vuonna 2018 harkitusti”, Opas toteaa. ”Haluamme keskittyä palvelemaan nykyisiä tyytyväisiä ja uskollisia asiakkaitamme, joita ilman meitä ei olisi.”
Kurion liikevaihto kaksinkertaistui vuonna 2017 2,9 miljoonaan euroon. Yhtiö on velaton ja toimii tulorahoituksella.
Lisätietoja:
Tommi Opas
Toimitusjohtaja
+358 40 1833256
tommi [at] kurio.fi