Maailmanluokan oppeja tekoälyn hyödyntämisestä markkinoinnissa – LATAA RAPORTTI
Kurion tuore tutkimus valottaa, kuinka tekoälyn käyttöä voi hyödyntää luovassa markkinoinnissa. Sen hyödyntäminen on lähes kaksinkertaistunut parin viime vuoden aikana maailman menestyneimpien markkinointikampanjoiden taustalla. ”Koimme, että kotimaan markkinalla tarvitaan nyt konkreettista apua ja onnistuneita esimerkkejä, jotka helpottavat perustelemaan päätöksiä lähteä hyödyntämään tekoälyä markkinoinnissa ja viestinnässä”, kertoo Kurion toimitusjohtaja Tommi Opas, joka on väitellyt tekoälyn hyödyntämismahdollisuuksista luovissa prosesseissa Aucklandin teknillisen korkeakoulun tekoälyinstituutissa.
Tutkimuksessa analysointiin yli 1 600 Cannes Lionsissa voittanutta kampanjaa vuosilta 2016 ja 2017. Viime kesän voittajakampanjoista 7 % käytti tekoälyä osana ideaa tai sen toteutusta. Raportti sisältää tutkimuksen tulosten lisäksi 40 voittajakampanjan esittelyn.
Lataa raportti täältä.
Jos haluat kuulla aiheesta tarkemmin, ota yhteyttä:
Tommi Opas
Toimitusjohtaja
tommi [at] kurio.fi
040 1833256