RAPORTTI: Influencer Marketing Maturity Model

Vaikuttajamarkkinoinnista on tullut erottamaton osa markkinointia, toimialasta riippumatta. Tuore raporttimme Cannes Lions 2025 -voittajista osoittaa, että vaikuttajalähtöisten kampanjoiden määrä on kaksinkertaistunut edellisvuoteen verrattuna.

Koska vaikuttajamarkkinointi on suhteellisen tuore markkinoinnin osa-alue, sille on yhtä monta toteutustapaa kuin on markkinoijia. Me SAMYlla olemme nähneet koko oppimiskäyrän – vuodesta 2012 lähtien. Olemme nimenneet nykyisen vaiheen “Influencer Marketing 4.0” -ajaksi, ja viimeisimmässä raportissamme viitoitamme tien sinne – lähtöpisteestäsi riippumatta.

Tässä katsauksessamme autamme sinua selvittämään vaikuttajamarkkinointisi kypsyystason neljän keskeisen osa-alueen kautta: valinta, strategia, luovuus ja raportointi. Saat käytännön vinkkejä ja hyväksi todettuja menetelmiä, joiden avulla voit viedä tekemistäsi seuraavalle tasolle yhdistämällä sisällöntuottajat, sosiaalisen median ja digitaalisen kulttuurin. Aloita matka nyt – klikkaa alta.

>> Lataa raportti.


Jos haluat kuulla aiheesta tarkemmin, ota yhteyttä:

Tommi Opas

Toimitusjohtaja

tommi [at] kurio.fi

040 1833256

Jutellaan kasvotusten niin kerromme lisää!

Ota yhteyttä

Subscribe newsletter


Thank you for subscribing!


Jutellaan kasvotusten niin kerromme lisää!


Ota yhteyttä