RAPORTTI: Influencer Marketing Maturity Model
Vaikuttajamarkkinoinnista on tullut erottamaton osa markkinointia, toimialasta riippumatta. Tuore raporttimme Cannes Lions 2025 -voittajista osoittaa, että vaikuttajalähtöisten kampanjoiden määrä on kaksinkertaistunut edellisvuoteen verrattuna.
Koska vaikuttajamarkkinointi on suhteellisen tuore markkinoinnin osa-alue, sille on yhtä monta toteutustapaa kuin on markkinoijia. Me SAMYlla olemme nähneet koko oppimiskäyrän – vuodesta 2012 lähtien. Olemme nimenneet nykyisen vaiheen “Influencer Marketing 4.0” -ajaksi, ja viimeisimmässä raportissamme viitoitamme tien sinne – lähtöpisteestäsi riippumatta.
Tässä katsauksessamme autamme sinua selvittämään vaikuttajamarkkinointisi kypsyystason neljän keskeisen osa-alueen kautta: valinta, strategia, luovuus ja raportointi. Saat käytännön vinkkejä ja hyväksi todettuja menetelmiä, joiden avulla voit viedä tekemistäsi seuraavalle tasolle yhdistämällä sisällöntuottajat, sosiaalisen median ja digitaalisen kulttuurin. Aloita matka nyt – klikkaa alta.
>> Lataa raportti.