Kurio

Maksimoi budjettisi datavetoisilla vaikuttajavalinnoilla!

Maksimoi budjettisi datavetoisilla vaikuttajavalinnoilla!

Kiinnostaisiko vaikuttajamarkkinointi, mutta et ole varma miten lähteä liikkeelle? Mitkä vaikuttajat pitäisi valjastaa juuri teidän kampanjaan? Miten luoda mahdollisimman tehokas vaikuttajakampanja? Ja miten vaikuttajamarkkinointia tulisi hallinnoida kokonaisuudessaan?

Miten työkalumme tarkalleen toimii?

  1. Autamme brändejä aktivoimaan kohdeyleisöjä sekä niche-yleisöjä lokaalisti tai globaalisti tunnistamalla kyseisen vaikuttajan yleisön kiinnostuksen kohteet sellaisen sisällön perusteella, joka sitouttaa heitä eniten. Pystymme ymmärtämään merkittävimmät kiinnostuksen kohteet ottamalla huomioon muun muassa kuvatekstit, tunnisteet, aihetunnisteet ja sijaintitunnisteet.
  2. Teknologiamme pystyy tunnistamaan juuri sinun brändillesi sopivimman vaikuttajan yli 120 miljoonan sisällöntuottajan joukosta ympäri maailmaa, jättäen pois profiilit, joilla on väärennettyjä seuraajia. Käytämme kehittyneitä analytiikkatyökalujamme löytääksemme profiileja, jotka eivät välttämättä ole luokiteltuja vaikuttajiksi, mutta vaikuttavat keskusteluun sosiaalisissa verkostoissa tietyllä alueella. Tiimimme tarkastelee jokaista ehdotettua vaikuttajaa varmistaakseen, että brändi ja vaikuttaja sopivat yhteen. Tarkastelemme muun muassa: profiilin johdonmukaisuutta, yhteyttä brändin arvoihin, laadullisia vinkkejä, brändejä joista on puhunut, mahdollisia yhteistöitä, aitoutta ja uskottavuutta.
  3. Varmistaaksemme brändiyhteyden analysoimme vaikuttajan yhteyttä brändisi sosiaaliseen profiiliin tarkastelemalla seuraavia tietoja: kiinnostuksen kohteet, maininnat brändistä vaikuttajan profiilissa, yleisön samankaltaisuus (ikä, sukupuoli, sijainti).
  4. Kaiken keskiössä meillä on tietysti kasvusi tukeminen. Siksi käytämmekin olennaisia tietoja kampanjan tuottaman vaikutuksen ennakoimiseksi: tavoittavuus, katseluprosentti, sitoutuminen ja CTR.

Kiinnostaisiko kuulla lisää, miten voimme auttaa juuri teitä?

Subscribe newsletter


Thank you for subscribing!


Jutellaan kasvotusten niin kerromme lisää!


Ota yhteyttä

Kurio verkossa