Kurio

Hyödynnä alan johtavaa Social Listening -työkalua!

Kuinka hyvin tiedät mitä toimialastasi puhutaan? Tai omasta brändistäsi? Pystytkö kuuntelemaan kaikkia some-kanavia? Pitäisikö brändistäsi puhua enemmän? Miten valita oikeat vaikuttaja ja miten vaikuttajamarkkinointia tulisi hallinnoida kokonaisuudessaan?

Miksi sosiaalinen kuuntelu on niin tärkeätä? Tarve brändin rakentamiseen sosiaalisessa mediassa kasvaa jatkuvasti, samalla kun keskustelut somessa saavat uudestaan entistä enemmän jalansijaa. Vaikuttajamarkkinoinnista on tulossa koko ajan enemmän yhteisöllisempää, mikä korostaa tarvetta ymmärtää erilaisia yhteisöjä syvemmin. Perinteiset mainosmuodot menettävät tehoaan sosiaalisessa mediassa, luoden tarpeen uusille luoville lähestymistavoille. Lisäksi maksetun mainonnan budjetit suuntautuvat yhä enemmän sosiaaliseen mediaan, mikä vaatii älykkäämpää budjetointia ja vaikutusten seurantaa. Keskustelujen analysointi tarjoaa arvokasta tietoa, joka on usein autenttisempaa kuin perinteinen laadullinen tutkimus, korostaen sosiaalisen älykkyyden merkitystä.

Miksi meidän Capture Intelligence-työkalumme on alan johtava? Olemme voittaneet “Social Intelligence Pioneers-tittelin peräti kolme kertaa peräkkäin, vuosina 2022, 2023 ja 2024. Meillä on ainutlaatuinen pääsy digitaaliseen dataan, mikä mahdollistaa muun muassa TikTokin, LinkedInin ja META:n geolokaatiotietojen analysoinnin, auttaen meitä ymmärtämään vaikeasti tavoitettavia yleisöjä, kuten GenZ:taa ja B2B-profiileja. Lisäksi kykenemme käsittelemään 6x enemmän tietoa, sillä pääsemme tekstianalyysin rajojen yli ja pystymme analysoimaan tekstin lisäksi myös ääntä, kuvia ja logoja. Olemme myös alan edelläkävijöitä TikTok-tietojen analysoinnissa, mikä antaa meille etulyöntiaseman muihin toimijoihin nähden.

Kiinnostaisiko kuulla lisää, miten voimme auttaa juuri teitä?

Subscribe newsletter


Thank you for subscribing!


Jutellaan kasvotusten niin kerromme lisää!


Ota yhteyttä

Kurio verkossa