Uutiset
Joka kymmenes Cannes-voittaja hyödynsi tekoälyä – LATAA RAPORTTI 2018

Joka kymmenes Cannes-voittaja hyödynsi tekoälyä – LATAA RAPORTTI 2018

Kurion tuore tutkimus kiteyttää, kuinka tekoäly on ottanut entistä keskeisempää roolia maailman menestyneimmissä markkinointikampanjoissa. Tutkimuksessa analysoitiin 743 vuoden 2018 Cannes Lions voittajakampanjaa – 10 % näistä hyödynsi tekoälyä. Tekoäly ei ole enää vain kampanjoiden toteuttamisen väline, vaan se on sisällytetty myös osaksi kampanjoiden perimmäistä ideaa.

”Muutos kohti idea-tason hyödyntämistä kertoo siitä, että markkinoinnin suunnittelijat ovat sisäistämässä mistä tekoälyssä on kyse”, toteaa Tommi Opas, Kurion toimitusjohtaja ja tekoälystä väitellyt tohtori. ”Se, että joka kymmenes kampanja hyödynsi tekoälyä, kertoo isosta ilmiöstä. Kun esittelimme tuloksia Cannes Lionsin palkinto- ja kategoriatiimille, he olivat pudota penkeiltään.”

Analyysin lisäksi raportti sisältää 41 voittajakampanjan esittelyn – tutustu ja inspiroidu!

>> Lataa raportti täältä.

Jos haluat kuulla aiheesta tarkemmin, ota yhteyttä:
Tommi Opas
Toimitusjohtaja
tommi [at] kurio.fi
040 1833256


Jos haluat kuulla aiheesta tarkemmin, ota yhteyttä:

Tommi Opas

Toimitusjohtaja

tommi [at] kurio.fi

040 1833256

Jutellaan kasvotusten niin kerromme lisää!

Ota yhteyttä

Subscribe newsletter


Thank you for subscribing!


Jutellaan kasvotusten niin kerromme lisää!


Ota yhteyttä