Kuriolle kultaa Finnish Comms Awards -kilpailusta
Kurion Nesteelle ja Ponsselle suunnittelema Finlandia by Forest Machines -kampanja kisasi finalistina vuoden 2018 Finnish Comms Awards -kilpailussa, joka palkitsee maan parhaita viestintätöitä. Kampanja oli finalistina kolmessa eri kategoriassa: Liikenne ja logistiikka, Ansaittu näkyvyys sekä Vuoden tapahtuma, lanseeraus tai repäisy.
Kurion suunnittelema Finlandia by Forest Machines -kampanja nappasi voiton Vuoden tapahtuma, lanseeraus tai repäisy -kategoriasta. Tuomaristo kehui voittanutta työtä muun muassa nerokkaaksi ja erinomaiseksi oivallukseksi, joka oli yksi viime vuoden helmistä. Voittajakampanjan kerrottiin olevan yhteiskunnallisesti monia koskettava ja vaikea ilmiö, joka on yhdistetty uskottavasti vahvoihin yritysbrändeihin. Kampanja sai kiitosta myös luovasta ja kauniisti tunteisiin vetoavasta ideastaan, huippuluokan toteutuksestaan useiden toimijoiden kanssa sekä räjähtävästä huomiostaan somessa ja mediassa. “Erinomaista yhdessä revittelyä perinteisiltä toimijoilta. Hienostunut repäisy juhlavuonna, merkittävän asian puolesta. Silmien kyyneltymättä tätä ei voinut katsoa”, tuomaristo summasi perustelunsa valinnalle.