Kurion Nesteelle ja Ponsselle suunnittelemalle kampanjalle kultaa ja kaksi kunniamainintaa kansainvälisessä SABRE Awards -viestintäkilpailussa
Finlandia by Forest Machines -kampanja palkittiin 23.5. Amsterdamissa SABRE Awards EMEA -gaalassa kullalla Energy and Natural Resources -kategoriassa. Lisäksi se sai innovatiivisuutta arvottavassa In2 SABRE -gaalassa kaksi kunniamainintaa kategorioissa Best Earned Media with Influencers and Communities ja Best Meme/Viral Campaign. Finlandia by Forest Machines oli kolmella tunnustuksellaan päivän palkituin suomalaistyö. Kilpailuun ilmoitettiin yli 2 500 työtä ympäri Eurooppaa.
Sabre Awards on maailman laajin viestintä- ja PR-alan parhaita töitä palkitseva kilpailu. Kullakin mantereella on oma alueellinen Sabre-kisansa. Kilpailun johtaja ja perustaja Paul Holmes kuvasi vuoden 2018 EMEA-alueen kilpailun tasoa ennennäkemättömän korkeaksi. Euroopasta ilmoitettiin myös ensimmäisen kerran ehdolle enemmän töitä kuin Pohjois-Amerikasta. ”Tänään noteeratut työt edustavat yhtä kovaa tasoa kuin Cannes Lionsissa palkitut kampanjat”, hän kuvasi avauspuheessaan.
Finlandia By Forest Machines on kunnianosoitus Suomalaiselle työlle. Kampanja on saavuttanut yli 10 miljoonaa silmäparia ja sen avulla on edistetty pitkäaikaistyöttömien työllistymistä. Kampanjan viimeisimmässä, loppukeväästä alkaneessa vaiheessa Neste on sitoutunut auttamaan 100 pitkäaikaistyötöntä takaisin töihin.
Lisätietoja:
Tommi Opas
Toimitusjohtaja
+358 40 1833256
tommi@kurio.fi