NESTE // DON’T SNAP AND DRIVE

Client: Neste

Brief

Tehdä turvallisuudesta puheenaihe nuoren yleisön keskuudessa.

Insight

Nuoret tavoittaa vain heidän omalla maaperällään, sinne uskottavalla viestillä.

Idea

Don’t Snap and Drive - Somevaikuttajia hyödyntävä natiivikampanja Snapchatissa.

Toteutus

Kolmen Snapchat-vaikuttajan tavalliset Myday-postaukset johdattavat heidät liikenteen sekaan ja saavat dramaattisen käänteen, kun lähetykset loppuvat kuin seinään ja jatkuvat pitkän ajan päästä sairaalasängyltä.

Tulokset

Kultaa European Excellence Awards 2016 Social Media -kategoriassa, kunniamaininta Grand One ja Communications Awards 2016, useita shortlistauksia, lukuisia uutisjuttuja, yli 42 000 silmäparia eli 7% koko kohderyhmästä ilman mitään maksettua mediaa. Nuorten liikenneonnettomuudet vähenivät lähes 20% edellisvuoteen verrattuna.
Tavoitettiin 7% kohderyhmästä yhdessä päivässä
0€ maksettua mediaa
Nuorten liikenneonnettomuudet vähenivät lähes 20%

Subscribe newsletter


Thank you for subscribing!