Uutiset
Ketterällä sisältöstrategialla tulokset ja myynti ylös – Kurion ketterä sisältöstrategia

Ketterällä sisältöstrategialla tulokset ja myynti ylös – Kurion ketterä sisältöstrategia

Olemme tänä vuonna tehneet enemmän sisältöstrategioita kuin koskaan. Kilpailu somessa kovenee ja ilman kirkasta sisältöstrategiaa hyödyt jäävät saamatta.

Sisältöstrategiaamme käyttävät Suomen tunnetuimmat brändit eikä ihme, sillä on saavutettu loistavia tuloksia.

Yhden asiakkaamme ROMI (Return on Marketing Investment) mittauksessa some tuo enemmän myyntiä kuin mikään muu kanava.

Toiselle asiakkaallemme ainoastaan somessa tehty tuotelanseeraus synnytti vuoden isoimman myyntypiikin.

Tällä mallilla synnytettiin yksi viime vuoden palkituimmista markkinointikampanjoista.

Mallimme on tuloksellinen ja ketterä. Siinä yhdistyvät datan hyödyntäminen ja luova somelähtöinen suunnittelu.

Ota yhteyttä Tommiin, tulemme kertomaan mallistamme lisää.
Tommi Opas, toimitusjohtaja,
tommi [at] kurio.fi // 040 1833256

 

Subscribe newsletter


Thank you for subscribing!