MICROSOFT // PARASTA TYÖSSÄNI
Client: Microsoft Suomi
Brief
Tehdä Microsoftin organisaatiosta vähemmän etäinen ja kasvoton asiakkaiden sekä työnhakijoiden silmissä.
Insight
Talo on täynnä intohimoisesti työhönsä suhtautuvia, innostavia ihmisiä. Annetaan estradi heille.
Idea
"Parasta työssäni" – kun työ on intohimo, se näkyy.
Toteutus
"Iholla"-TV-sarjan henkinen, intiimi videokonsepti, jossa Microsoftin työntekijät avaavat persoonaansa ja intohimojaan työnsä sekä vapaa-ajan harrastustensa kautta.
Tulokset
Tulokset nelinkertaiset tavoitteisiin verrattuna, yhden näytön hinta 0,01€, top 3:ssa Microsoftin koko vuoden kampanjoista.
3:lla ensimmäisellä videolla lähes 450 000 silmäparia
Yhden näytön hinta 0,01€
Yksi Microsoftin vuoden 2017 parhaiten toimineista kampanjoista