MICROSOFT // PARASTA TYÖSSÄNI

Client: Microsoft Suomi

Brief

Tehdä Microsoftin organisaatiosta vähemmän etäinen ja kasvoton asiakkaiden sekä työnhakijoiden silmissä.

Insight

Talo on täynnä intohimoisesti työhönsä suhtautuvia, innostavia ihmisiä. Annetaan estradi heille.

Idea

"Parasta työssäni" – kun työ on intohimo, se näkyy.

Toteutus

"Iholla"-TV-sarjan henkinen, intiimi videokonsepti, jossa Microsoftin työntekijät avaavat persoonaansa ja intohimojaan työnsä sekä vapaa-ajan harrastustensa kautta.

Tulokset

Tulokset nelinkertaiset tavoitteisiin verrattuna, yhden näytön hinta 0,01€, top 3:ssa Microsoftin koko vuoden kampanjoista.
3:lla ensimmäisellä videolla lähes 450 000 silmäparia
Yhden näytön hinta 0,01€
Yksi Microsoftin vuoden 2017 parhaiten toimineista kampanjoista

Subscribe newsletter


Thank you for subscribing!