RAPORTTI: Somemarkkinoinnin trendit 2022

Globaali katsauksemme sosiaaliseen mediaan ja vaikuttajamarkkinointiin nyt julki!

Maailman johtavan itsenäisten toimistojen ketjun thenetworkonen kanssa koostettu raportti on entistäkin tuhdimpi paketti: 133 sivua kovaa asiaa, 25 huippuasiantuntijan haastatteluilla höystettynä.

Kaikki vastaajat hyödyntävät sosiaalista mediaa asiakastyössään markkinoinnin, viestinnän ja lopulta liiketoiminnan kehittämisessä. He eivät työskentele minkään somealustan palveluksessa eli katsovat toimintaympäristöä objektiivisesta näkökulmasta. Vastaajat ovat hyvin eri tyylisiltä markkinoilta ja erilaisista markkinointiviestinnän toimistoista, jonka johdosta raportti antaa 360 asteen näkökulman somemarkkinointiin vuodelle 2022.

Vuonna 2012 aloitetun perinteemme tarkoitus on alusta lähtien ollut auttaa markkinoijaa oikeaan suuntaan alati muuttuvassa mediaympäristössä. Tutustu raporttiin jo tänään ja katso mihin se sinun brändiäsi vie!

Lue raportti alta (tai lataa hi-res pdf):

Haluamme kiittää kaikkia asiantuntijoitamme, jotka antoivat aikaa vastauksilleen joulukiireidensä keskellä: Michał Kaliściak, Head of Content & Moderation, 180heartbeats +JUNG v MATT (PL), Kevin Fernandez, Social Media Producer, Adolescent Content (USA), Mar Camps, Digital Director, Atrevia (ES), Emily Ostrowska, Social Strategist, Culture (NZ), Adaobi Ugoago, Senior Creative Strategist, Day One Agency (USA), Silvia Tasso, Senior Digital Strategist & Francesca Trevisan, Digital Strategist, Different (IT), Jemma Parkin, Senior Account Manager, The Hallway (AU), Monika James, General Manager, Healthy Thinking Group Asia (SG), James Hebbert, Managing Director, Hylink UK (CH/UK), Lukas Hardy, Social Media Manager & Pancho González, Chief Creative Officer, Inbrax (CL), Oana Oprea, Head of Digital Planning, Jam Session (RO), Megan Perks, Executive Creative Director, Joe Public United (SA), Amy Bottrill, Social Account Director, Launch (UK), Gaby Arriaga, Founder, Leonardo1452 (MX), Rajesh Mehta, Chief Strategy Officer & Dhruv Gaur, Consultant, Digital Marketing, Medulla Communications (IN), Shannon Osborne, Head of Digital, Osaka Labs (UK), Lucas Florian, Unit Director, PIABO (DE), Kei Obusan, Senior Data and Insights Manager, Radarr (SG), Carol Chan, Managing Director, Comms8 (UK/HK), Presh Hunder, Social Media Manager & Jide Agbana, Product Marketing Manager, Enterfive (US / UK / NRA),  Christopher Dimmock, SVP Integrated Strategy, Abelson Taylor (USA).

LISÄTIETOA:

Jari Lähdevuori

Creative Director & Partner
Kurio // The Social Media Age(ncy)
jari [at] kurio.fi
+358 (0)50 530 6630

Julian Boulding
President
thenetworkone
Julian.Boulding [at] thenetworkone.com
+44 (0)778 892 22 99

RAPORTIN KOOSTAJISTA:

Kurio // The Social Media Age(ncy)

Kurio on sosiaaliseen mediaan erikoistunut luova toimisto, joka auttaa asiakkaitaan tekemään tuloksellista markkinointia ja viestintää digitaalisia kanavia hyödyntäen.

thenetworkone

Maailman johtava itsenäisten toimistojen ketju, johon kuuluu yli 1200 toimistoa 115 maasta. Ketjun toimistot tarjoavat mainonnan, viestinnän, median, digin, tapahtumien, brändäämisen ja designin palveluja niin B2C- kuin B2B-markkinoille.


Jos haluat kuulla aiheesta tarkemmin, ota yhteyttä:

Tommi Opas

Toimitusjohtaja

tommi [at] kurio.fi

040 1833256

Jutellaan kasvotusten niin kerromme lisää!

Ota yhteyttä

Subscribe newsletter


Thank you for subscribing!


Jutellaan kasvotusten niin kerromme lisää!


Ota yhteyttä