Vuosi 2020 oli someen erikoistuneen luovan toimiston Kurion historian paras kaikilla mittareilla. Liikevaihto kasvoi 30 % yli 4 miljoonaan euroon ja kannattavuus säilyi erittäin hyvällä tasolla. Lisäksi Kurio nimettiin vuoden viestintätoimistoksi Finnish Comms Awardissa ja pokkasi toistakymmentä palkintoa ympäri maailman. “Some nähdään nykyään keskeisenä osana markkinointia ja meidät sen strategisina osaajina. Olemme aloittaneet viime vuonna […]
Timanttinen tiimi hakee tulevaisuuden tähtiä – laita viestiä jo tänään jos tunnistat itsesi.
Kurion supersuosittu Social Brand Master Class -valmennus järjestetään syksyllä 2020 kymmenettä kertaa. Ilmoittaudu mukaan!
Kurio ja Fazer Makeiset pokkasivat kaksi pystiä ASMR-ilmiöstä ammentaneella kampanjalla.
Global Creative Index -tutkimuksen mukaan Kurio on kokoonsa suhteutettuna EMEA-alueen luovin ja maailman kolmanneksi luovin viestintätoimisto.
Kurion Microsoftille suunnittelema #surfacethewomen-kampanja palkittiin Berliinissä parhaana Social Media Platform -sarjassa.
Kurion työpaja Cannes Lions 2019 -festivaalilla pitää sisällään tekoälyn hyödyntämisen luovassa markkinoinnin suunnittelussa opettaen uudenlaisen, algoritmien aikaan sopivan luovan suunnittelun prosessin.