Timanttinen tiimi hakee tulevaisuuden tähtiä – laita viestiä jo tänään jos tunnistat itsesi.
Kurion supersuosittu Social Brand Master Class -valmennus järjestetään kesällä 2025 seitsemättätoista kertaa. Ilmoittaudu mukaan!
Maailman johtavaan itsenäisten toimistojen verkostoon thenetworkoneen kuuluvat 23 toimistoa kertovat kattavassa raportissa tärkeimmistä sosiaalisen median kehityssuunnista. Sosiaalisen median markkinointi on astumassa taas kerran uuteen aikakauteen vuonna 2025, kertoo uusin trendiraportti. Kun alustat kehittyvät ja käyttäjien tottumukset muuttuvat, yksi asia on varmaa: sosiaalinen media ei ole enää pelkkää selaamista – se on paikka, jossa arki ja elämä […]
Suomen energiaviisain koulu -kampanja palkittiin neljänneksi parhaana työnä Global SABRE Awardsissa.
Raportti kuvaa neljä sukupolven keskeistä ominaispiirrettä: 1) Aikainen aikuistuminen, 2) Maailmanrakentajat, 3) Emotionaaliset taidot,
4) Vaikuttajan ääni
Sosiaalinen media oli Cannes Lionsissa nemmän läsnä ja paremmilla tehoilla kuin koskaan ennen, selviää Kurion uudesta raportista. Ennätykselliset 92 % kaikista voittotöistä hyödynsi sosiaalista mediaa.
SAMY Alliancen oma C.A.O.S. (Community, Advocacy & Outreach Score) -viitekehys antaa brändeille vihdoin työkalun community managementin onnistumisen objektiiviseen tarkasteluun.
Elli Tuominen on aiemmin ollut tuomaroimassa Cannes Lionsin sisartapahtumissa Dubai Lynxissä, Eurobestissä ja Eurobest Young Creatives’issa. Kotimaassa hän ollut tuomarina muun muassa Effiessä, Grand Onessa ja Vuoden Huipuissa.
Kurion ja SAMY Alliancen uusi raportti valottaa miksi vaikuttajamarkkinointi on rikki – ja miten se korjataan.
Someen erikoistunut luova toimisto Kurio tulee johtamaan SAMY Alliancen Pohjoismaiden laajentumista.
Maailman johtavaan itsenäisten toimistojen verkostoon thenetworkoneen kuuluvat 23 toimistoa kertovat kattavassa raportissa tärkeimmistä sosiaalisen median kehityssuunnista. Tuoreen tutkimuksen mukaan sosiaalisen median markkinointi kohtaa suuria muutoksia vuonna 2024. Generatiivinen tekoäly on taustavoimana monissa niistä. Tulemme näkemään käyttäjien AI:lla generoiman sisällön nousun (UAIGC), kauan odotetun personoitujen viestien läpimurron ja virtuaalisten vaikuttajien valtavirtaistumisen. Nämä ja muut keskeiset trendit […]
Two of Kurio’s campaigns were awarded at the European Excellence Awards in Berlin on 9th December. This marks the tenth EEA award for the agency since 2016.
Kurio putsasi pöydän ICCO Global Awards 2023 -tapahtumassa The Waldorfissa Lontoossa. Toimisto sai neljä palkintoa kuudesta ehdokkuudestaan.
Kurio rikkoi shortlist-ennätyksensä nyt jo kolmasti kuluneen vuoden aikana. Toimisto sai seitsemän finalisitipaikkaa European Excellence Awards -kilpailusta ja kuusi ICCO Global Awards -kilpailusta. Lisäksi Kurio on listattu Vuoden Toimisto -kategorioissa molemmissa.
Ennätykselliset kolme Kurion kampanjaa on palkittu kullalla Berliinissä järjestetyssä Digital Communication Awards -tapahtumassa, joka tunnustaa parhaat digitaaliset kampanjat Euroopassa.
Yhdeksän kymmenestä Cannes-voittajasta hyödyntää sosiaalista mediaa kampanjansa ytimessä, kertoo tuore ”World-Class Lessons on Social Media Marketing” -raportti. Kurion ja Cannes Lionsin vuosittaista katsausta on julkaistu vuodesta 2012 lähtien. ”Elämme aikaa, jossa sosiaalisen median markkinointi on valtavirtaa – alkaa olla vaikea löytää Cannes-voittajaa, joka ei sitä hyödyntäisi”, toteaa Kurion luova johtaja ja tutkimuksesta vastaava Jari Lähdevuori. […]
Vuoden 2023 Cannes Lions -voittajista 5 % hyödynsi generatiivista tekoälyä. Yleisin tapa käyttää gen-AI:ta oli kuvien luominen – sitä hyödynsi 3 % voittajista. Kun puhutaan spesifeistä kuvanluontityökaluista, eniten käytetty oli Stable Diffusion. Seuraavina tulivat DALL-E 2 ja Midjourney. ”Vaikka et olisi aikaisemmin kuullut generatiivisesta tekoälystä, marraskuun 2022 jälkeen oli mahdotonta olla törmäämättä siihen. Vaikka gen-AI-alustat, […]